HEJDÅ! GODNATT! HEJDÅ!

Detta blir mitt 15;e inlägg idag, hehe är på topp!

Orkade inte flytta mig från datan, men snart ska jag dra och dusha. Sitter iaf och lyssnar på musik och läser bloggar, har pluggat och städat somfan hihi! Och sitter och har puff-krig med massor på facebook.. Haha kulkul..

Imorgon är det äntligen fredag! FAN VAD SOFT, Vi ska vara i Z :) Dom ska baka och jag ska typ sova hahah, Skojar men hade varit skönt.. Meen nu ska jag dusha på riktigt haha, vilket onödigt inlägg men hade inget annat att skriva, sen blir det att spela sims igen! PUSSHEJ! ♥




Jag saknar dig. ♥

Kommentarer
Postat av: stiina

ja jag tror det bli dom :)

2010-10-22 @ 06:51:36
URL: http://stiinarunessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0