HELLO!

Håller på att göra pannkakor :) Fyfan vad jobbig skolan var idag.. Först typ fyra lektioner sen ääääntligen mat, haha alla vi dog av hunger så vi gick ner till pizzerian och åt där.. Och sen i slutet hade vi som vanligt svenska och sen matte.. Hatar att vi alltid slutar med matte, typ 3/5 gånger i veckan, vet inte riktigt exakt men något sånt :(

Och sen när vi kom till soltrappan och skulle cykla hem.. Så fick Ida panik och ba:
VAAAAAR ÄR MIN CYKEL?`? VAFAN ÄR MIN CYKEL!!!!???

Så ba gick det någon sekund.. ''A just det jag åkte bil till skolan...''

Hahah :) Aja, ska fortsätta göra mina pannkakor .. PUSSHEJ ♥


efterblivna!!

Kommentarer
Postat av: Q E N D R E S A

Haahahahahahah ida hahahahah

2010-10-14 @ 16:31:25
URL: http://qendrezas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0