KOLLAR PÅ SCRUBS

Snackade med kajsa i telefon nyss, vi snackade om vad vi skulle göra i helgen typ :) Så bestämmde vi att jag skulle ta med min kamera hela tiden så det blir massor bilder till bloggen :)

Nu ligger jag i min säng och kollar på scrubs och drickey oboy och äter cleimentin :) Min sjunde idag haha. Bestämde mig för att kolla om från början av scrubs så nu är jag på säsong ett, avsnitt tre :) Ska snart börja på det fjärde sen ska jag sova ganska tidigt idag :) Är skit trött, fast kommer säkert somna vid halv 12 som igår.. Iiiiinte bra.... :) Menmen, nu ska jag fortsätta kolla scrubs, vi hörs senare ♥


Miiin älskling på bild hihi ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0