MER BILDER FRÅN IGÅR

Var och kollade på fillm här först och sen åkte jag till emy, kom typ dit vid nio eller något för mötte oskar och kajsa på vägen och stannade och snackade med dom, Sen när vi kom till emy så cyklade jag lina och frida direkt till ICA och köpte godis åt alla :) Sen åkte vi tillbaka till emy, haha aa ni såg ju hur mycket godis vi köpte.. Hahah, sen skulle dom kolla på skräckfilm men jag och lina orkade inte så vi somnade i emys säng (A) Men emy förstörde ju det som ni såg..... Sen vid 1 kom vi hem till ida, Jag ida moa frida och lina.

Vi la oss i hennes källare. Jag och lina hade ju paxat dubbelsängen med ida hihi,den är så jävlar sköön.. Och frida och moa sov i bäddsoffan, så började vi kolla på film :)
Och så vaknade vi lite över 10 idag, åt frukost och så sen drog vi ju till ishallen. 

Här får ni mer bilder från dagen:

Dom flesta bilderna är svartvita för vi råkade ställa in det på inställningar -.-






Det var i princip alla bilder :) Aa dom flesta var svartvita........... WIERD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0