MODELISH

Sitter i bibloteket med emy lina ida elina frida och ida, vi gör inte så mycket.. Jag och emy gick hit så vi kunde blogga hihi, duktigt va? :) Bara för er skull hhihihi

Aja, skolan började med klassråd, några människor från vitsippan (ålderdomshem typ) var hos oss och snackade, plus att hela 9C var där så det var proppfullt i vårt klassrum.. Aja, efter det hade vi slöjd och vid 10:40 hade jag tid hos läkaren för att kolla mina öron, dom är helt CPIGA, får in massor vatten hela tiden så fort jag badar så aa.. Det är helt konstigt.. Men den jäveln kunde inte göra något åt saken så jag skulle dra till apoteket :)

menmen, snart har jag engelska och efter det har jag matte. Och sen ska jag och ida stanna kvar och jobba med NO, DUKTIGT!!!! Sen ska vi dra och göra en sak.... Kan berätta det sen :)


Ida JÄVLAR MODELL!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0