NU SKA JAG BERÄTTA

Aa nu kan jag berätta vad jag emy ida frida och ebba gjorde förra veckan på onsdagen..

Haha, lina hade lärarens telefon för hon skulle ringa in och fråga om våra klasströjor, så lämnade hon den åt oss så vi typ tjuvringde några hahah och drev somfan med dom, så jävlar roligt var det. Tror jag aldrig har skrattat så mycket.. så gjorde vi en liten miss, för det gick visst inte ringa med dålt nummer genom komunens telefoner. Sååååå dom ringde tillbaka när vi alla hade gått hem så nästa dag när vi kom till skolan tog ulla in oss i ett rum och blabla, så fick vi väääärsta utskällningen.. Kunde knappt hålla mig för skratt. Så aa vi ska dra till dom och säga förlåt? :s så meningslöst!!!!!

Aa hahahahah nu vet ni :)


BEBIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0