ULLARED

Nu är jag hemma!!!!!
Kan berätta om dagen, mamma väckte mig först åtta, fråga mig inte varför.. Haha sen väckte hon mig vid typ halv 11 och frågade om jag skulle med till ullared, så dit åkte jag :) Köpte lite olika, kan visa snart för har redan tagit kort men bara inte lagt in dom i datan.

Och sen när jag kom hem drog jag ut med ales vid fem, och sen mötte jag emy och moa, så var med dom ett tag, sen kom frida och medans vi väntade på lina,kajsa,oscar och oskar så satt vi i kyrkan haha, den vid konsum och vid ole, det var typ någon konsert så vi fick gå in där hah :) Så där satt vi, och jag blev välsignad hahaha.. Menmen sen kom dom så köpte vi lite saker på ICA och sen gick vi ut och så kom jag precis hem :) Och nu ska jag lägga in bilder på vad jag köpte. Pussheeej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0