2009/2010?

Fick en fråga vad jag tycker om förra året i gämfört med det här året, än så länge. T.ex Gisledagarna, sommarlovet.

Och det här året äger förra enligt mig :) Gisledagarna det här året sög! Och förra året ägde det, sommarlovet förra året behöver vi inte ens ta upp, det sög den största delen. Detta sommarlovet var mycket bättre♥ Och kan inte se något jätte dåligt med det här året, visst det händer misstag och så men alla mina misstag hitills har blivit bättre igen. Så om ni frågar mig.. 2009 eller 2010? Blir svaret 2010!

Gisledagarna 2009


















Gisledagarna 2010.








Sååådär, ser ni för det första skillnaden på vädret, detta gisledagarna frös man nästan ihjäl!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0