FRIENDS FOR LIFE

Ska hitta på någonting med amanda så vi hörs sen, PUSS♥


En som hade frågat hur jag lärde känna igen henne och allvar jag kommer inte ihåg, men när jag gick i lekis bodde min pappa på henja & det gjorde hennes med, och min mamma på sörgården och det gjorde hennes mamma också, och så var vi varje dag, och nu bor vi grannar (ett hus emellan), Vi är inte alls lika mycket nu som innan, vi umgås inte med samma personer och hon är tre år äldre än mig men vi försöker vara så ofta vi kan iallafall, och vi är barndomsvänner och förmodligen vänner för livet :) Känner alltid på mig vilka vänner som är äkta och dom man kommer ha kvar för livet eller som man iaf vill ha kvar för livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0