LINA OCH EMY.


Lina och Emy leker coola


Hejhej, förlåt för min dåliga uppdatering igår, men var tjurig för alla var på fotboll och jag satt hemma själv och orkade inte blogga.. Men jag kan berätta lite om dagen.. vi gick till halv fyra, tråkigt! Vi började med NO, där jag ebba och ida redovisade vårt jobb om temaveckan, sen hade vi SO.. där snackade vi lite om valet, Och sen hade jag spanska, Jobbade med om att skriva ett brev.. Booooooring, Sen var det mat och sen musik , sen i slutet hade vi svenska och sen matte, satt med ipoden och lyssade på justin hihi.. Jobbade på bra :)

Sen efter skolan cyklade jag, lina, emy, moa, frida & martina upp till stan, jag köpte lynolstrumpor tills imorgon, SIIIIGGES :) Och sen gick vi och fikade på linnèa. Sen var vi i stan och mötte Christer och Klang och snackade med dom :) Och nu är jag hos lina, vi ska PLUGGA! Tråkigt men har engelskaprov imorgon och så ska vi ha debatt i SO;n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0