MY FIRST KISS

hejhej, förlåt för att jag inte uppdaterade mer igår.. Var skit trött haha..

aja, dagen började med klassråd, inte så jobbigt, sen fick vi jobba med temat.. Och sen hade vi slöjd, Sooft soof.. Seja typ älskar oss hihi, aja sen efter var det lång rast haha jag och ida typ gick själva? alla försvann, så vi typ lekte, hade kul med några åttor, våra ÄLSKADE vänner, sen gick vi runt i skolan.. Sen engelska och sen matte :) I slutet fick jag monika (matte läraren) att sätta på Justin bieber - Baby i högtalarna i salen hihi..

Sen blev det chili thai med Martina, Frida och Ebba :) Och sen träffade jag ales för hon skulle ge mig present så vi typ snackade och sånt, nu sitter jag vid datan och gör... ingenting?



Kommentarer
Postat av: julia

haha, fan va kul de var ;)

2010-09-22 @ 17:22:50
URL: http://mittparadiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0