SKOTIPS

Nu när sigges snart är så var det en anonym som undrade om jag kunde lägga ut några bilder på olika skor.





Från melba
9,5 cm. klack
2 cm platå
530 kr.


Från skopunkten
11 cm. Klack
199 kr.

Hittade inte så många men dom här tyckte jag var fina, DOM HÖGST UPP! Dem är en av dom finaste skorna jag har sett.. VILL BESTÄLLA! Vi får se, mina converse kommer nog snart också :) 

Men om ni inte tycker om min smak på skor kan ni kolla på dom här sidorna: Nelly, Dinsko, Skopunkten, Melba.. Sen kanske ni har några egna sidor men det är dom jag har i huvudet just nu.

Kommentarer
Postat av: kajsa

Dom skorna är högst upp är hur fina som helst!

2010-09-05 @ 18:46:18
URL: http://kajsasahlbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0