TILL MOA JOSEFSSON

Heej, detta långa inlägg dedikerar jag till moa josefsson (en trogen läsare):

Började fixa mig och så runt nio, kollade på film tills dess : Leagally blonde 2, skit bra men har inte sett klart filmen än.. Så det ska jag göra snart, iaf, sen åkte jag till lina där ida var :) Jag och ida kollade på MTV medans lina sprang runt och yrade och fixade sig haha, Sen vid 10 var vi på Z med moa med, var inte så jätte mycket folk idag och vi var ju bara där en timma, men ales och dom sjöng lite singstad, lina åt äppelkaka, som hon dock inte tyckte om haha! Sen när det stängde vid 11 stod vi alla utanför, typ snackade och sånt, först skulle jag och ida slänga lina i häcken, sen blev det dom två mot mig! Elaka haha.. Moa åkte moppe med :) Sen började vi fyra (Jag, Lina, Moa & Ida) gå mot Q8, hämtade min cykel på vägen med, och så aa.. Men lina och ida fick brottom så jag och moa drog dit själva, Köpte munkar och så, nu är jag hemma, tänkte sätta på en film men nu sitter jag vid MSN lite.. Trevligt trevligt haha, skojar! Ska nog läsa lite bloggar med! Grattis till er som orkade läsa detta haha, ni ska få en medalj av mig! Nej skojar, men ni är duktiga om ni läste hela :)


Moa tror sig lite.. Aa det vet ni nog redan!

Kommentarer
Postat av: Moa

HihiHihi (a)

2010-09-18 @ 00:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0