Bloggar mer ikväll!

Hinner inte blogga mer förrens ikväll vid typ nio/tio. Så vi hörs då....

Men kan lika väl skriva lite till..
Har knappt gjort något vettigt idag, utom att plugga, städa och dusha då, kom också på att det var ett jäääävla bra tag sen jag spelade sims, kom inte ens ihåg sist! Det blir nog att göra imorgon eller ikväll :-) På tisdag ska jag till anderstorp med Ebba sen kanske Denise och Elin hänger med, vet inte än. 

Sen har jag inte så mycket mer bestämt under veckan, Kanske ska vara med Ales på torsdag, jävligt längesen vi var tyvär! I helgen ska jag nog sova över med Tjejerna, inte gjort det på skitlänge så hoppas det blir roligt hihi!


But I never ment to hurt you
I hate that I let you down
And I feel so bad about it
I guess karma comes back around you
-
But I swear, That i'd never do that again to you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0