Dag 05 - En person som betyder mycket för mig

Väljer några som jag inte skrivit om i bloggen:

Qendreza: Henne har jag känt sen nyår 2008/2009, Jävligt länge men vi har inte varit bra vänner så länge, Lite över ett år typ, Hon betyder skit mycket för mig och är en av mina närmaste vänner. Hon är jävligt fin och har också en blogg som heter: http://qendrezas.blogg.se/, Grymt bra faktiskt. En av dom jag följer dagligen! Finns inte så mycket mer att säga, hon är en jävligt bra person och bra att snacka med!



Sahra: Har känt henne sen vintern i åttan typ, och vi umgicks inte så mycket men sen bara blev det så att vi började göra det :-) Vi har samma humor och hon är verkligen as rolig haha, Kan ligga och snacka med henne i flera timmar och hon är as bra på att förstå saker, Var ett tag sen vi var nu.. Hennes blogg heter: http://saahragillberg.blogg.se/



Dennis:
Känt han hela mitt liv bara att vi typ bröt kontakten från trean till nu i nian, Haha vet faktiskt inte varför men det bara blev så, Han är iallafall en av mina närmsta killkompisar och sjukt efterbliven, Han har också samma humor som mig, fast han älskar o slå mig, reta mig för mina snea ben och härma mig när jag snackar...... 



Där var det tre personer som jag tror ni inte läst om innan, Iallafall inte på min blogg! Finns såklart mer men orkar inte skriva om alla..

Kommentarer
Postat av: Qendresa

Älskar dig bebis, och kommer alltid göra.. saknar dig!

2011-04-14 @ 16:33:15
URL: http://qendrezas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0