Godnatt!

Nu blir det Scrubs och sen att sova, Vet ni att jag ska byta rum? :-) Innan april är slut ska mitt rum vara klart, har mamma lovat, får bara hoppas att det blir så också!

Imorgon är det lördag, eller egentligen idag då.. Är själv hemma typ från fem och sen hela kvällen för mamma ska på 40 års kalas, så ska nog dra hit tjejerna eller något. Kanske bara slappa! Vi får se, juste.. Nationella idag gick bra hoppas jag, vi får la snart veta resultaten så ni får veta det när jag får. Dansen var la också helt okej.. Jaja nu ska jag sluta babbla och börja titta på Scrubs, puuuss och godnatt! ♥


I want you to make me feel
Like im the only girl in the world

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0