Godnatt!

Hallå, Ida Amanda och Haris kom till mig innan, Så gick vi upp till Q8 och sen till sörgården där vi mötte massor andra, Så satt vi där en stund och sen gick Jag, Amanda, Ida, Christian, David och Didrik hem till Didrik och var där ett tag, Haha hans katt var galen och sprang runt och jagade alla.. Sen åkte Jag, Amanda och Ida hem till Ida och åt glass och jordgubbar och satt på hennes altan och pratade en stund, Mysigt!

Så kom precis hem och nu ska jag stänga av datan och sen gå upp på mitt rum och glo på TV tills jag somnar, Vilket blir snart.. Godnatt!

Glad påsk!
Och grattis till Sahra som fyller 16 idag!♥




Hoppas du får en jätte bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0