Röstning!

Just nu står det såhär:

Alternativ 1: 14 röster
Alternativ 2: 2 röster
Alternativ 3: 4 röster


Looks like im getting blond.... Men ni får gärna fortsätta rösta! :-)


Kom precis hem, Var ute med Ida och nu sitter jag i mitt ostädade rum som jag inte hann klart med innan.. Haha det blev lite galet ute men mer kan jag tyvär inte skriva, Till helgen ska vi börja med mitt nya rum så länner att det inte är någon idè att städa mitt? För kommer få göra det när vi ska byta, men så känner nog inte mamma.. Nu ska jag göra mig redo för DH sen blir det nog sängen, Så godnatt! ♥

Två bilder från idag! Åkte till konsum och köpte dricka och jordgubbar :-)



jordgubbar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0