Heej!

Förlåt för min grymt dåliga uppdatering, ett inlägg hade jag den 25/02-2011.. SÄMST!

Jaja, hade faktiskt riktigt brottom efter skolan, kom till Anderstorp lite över fem och då mötte Sahra och Emma mig, vi gjorde inte så mycket faktiskt :) Åkte tillbaka till Gislaved sen och då gick jag till Moa och mötte Lina och Ida med, Sen kom Eric och Linus, så jag Linus och Eric gick till Konsum sen tillbaka, sen vid halv 11 gick Lina Eric och Linus så det var bara jag och Ida kvar hos Moa, sen runt tolv eller halv ett kom Jimmy Dennis Patrik Dennis Robin och väckte oss, eller mig.. Somnade fyra gånger typ hos moa, kunde inte hålla mig vaken.......

Aja nu är jag hemma och kan knappt hålla mina ögon öppna.... Hejdå!!


En bild från Sahra idag, ful men man får ju bjuda på sig själv!!!

Kommentarer
Postat av: limpan

jag gick inte t konsum ;O?

2011-02-26 @ 09:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0