Slappdag

Har städat mitt rum, är inte helt klar än, plus börjat på min svenska uppsats som är tills imorgon, ska ut med Emy snart en sväng sen hem igen och fortsätta städa, dusha och göra klart svenskan! Men lovar att blogga också såklart :-) Sen när jag dushar ska jag prova den hårkrämen jag köpte som ska göra så håret får skit fina lockar, men det ska läggas i handukstorrt hår så om jag gör det ikväll kommer det bli fuckat när jag sover så tror jag dushar ikväll men blöter det imorgon på morgonen så kanske hinner visa innan jag drar till skolan, sista skoldagen imorgon med på veckan! Och sen nästa vecka kvar sen sportlov vecka. 7! Skönt!!!! Sen vecka 23 blir det Sommarlov♥♥ Det jag längtar mest till i sommaren är HAAALMSTAD, Fyfan vad kul vi ska ha där, jaja kan berätta en annan gång. Ska sluta babbla och fortsätta städa tills emy ringer, Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0