Svar:

Du och dina bästa vänner är ju nästan varje dag allihop tillsammans, ni spenderade ju hela sommaren tillsammans och allt.. Hur orkar ni att vara så många? Blir det inga tjaffs? P.s Älskar din blogg!!!!!

Sv: Tack så mycket! Jag vet inte riktigt vad jag ska svara, men nej det är aldrig något tjaffs faktiskt.. Eller någon enstaka då och då men det händer väldigt sällan faktiskt, Klart att man alltid inte kan vara bästa vänner och glada mot varandra hela tiden.. Men jag tror det har funkat så bra för att vi passar bra ihop, dom flesta har samma humor och så! Sen är det ju några skillnader mellan oss, Jag är den enda som inte går på någon sport haha.. Och typ moa har sin egna musiksmak, Emy har sin tråkiga humor och så.. Jag och Lina får alltid vara mammor åt dom. Men man vänjer sig och det är inga stora stora skillnader, även om det var skulle jag tycka om dom lika mycket♥

Orkar inte leta efter mer bilder!
L♥VE

Kommentarer
Postat av: kajsa

ni är bäst <3

2011-01-04 @ 01:32:54
URL: http://kajsasahlbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0