Hos ebba

Shena mors, hade idrott sista lektionen haha hade skidskor och hade på mig sackes underställ och hade riktiga problem med att få av mig det och på mig det så sacke fick hjälpa mig både av och på med kläderna, okej det lät fel men ni förstår haha..

Aja jag och ebba var biffar på det iallafall! Efter det gick vi hem till mig och sen till Denise och hämtade ebbas saker och sen hem till Ebba, men nu ska vi plugga till nationella sen blir det hockey med dom andra, sen hem och titta på desperate och sen plugga. Bilder från hockeyn får ni ikväll eller imorgon. Vi kanske inte hörs så mycket mer idag heller! Pusshej



Gammal bild, nu blir det plugg!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Bra älskling! Plugga hårt..

2011-03-15 @ 16:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0