jag är fett snygg , skojar nt! ;) / denispenis

chacha bloggen , i tisdags blev jag lite sjuk så jag gick faktiskt hem från skolan och varit hemma tills idag ska nog inte gå till skolan imorgon heller. Känns faktiskt JÄVLIGT bra? ;)
Igår så gick jag och Amandiiiiiiiiiz till ishallen för hockey men hon e så jefla trög att hon glömde sin cykel i skolan.. inte ens jag  har gjort det ;s
Hennes cykel e skit snygg med bara att den e jävligt ful, konsigt? :)
Ska till ishallen snart och titta på hockey med ngn tror jag elr så får jag väll hjälpa min far ;D
Känner att detta e ganska onödigt men ska dra.
PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSSSS <3333333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0