Måste klippa mig..

Mitt hår är as slitet så ska ta och beställa klipptid! Ska nog slinga och klippa snelugg också, och bara toppa lite och klippa upp det. Tror jag ska börja platta håret varje dag oxå för är riktigt trött på mitt hår nu. Aja, har skrivit klart min engelska för exakt två timmar och 34 minuter sen och sen dess har jag inte gjort något alls typ, Ska packa väskan tills imorgon för vi har skridskor och sen ska jag bestämma vad jag ska ha på mig tills imorgon sen börja titta på en film eller några avsnitt av Scrubs, Desperate börjar ju imorgon med! GÖTT!!!!!

Aja, vi hörs imorgon! Puss





SKINNJACKA!! 

Och snart är det Gisledagarna hihi♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0