Bildbomd från helgen i Klangs stuga

Fredag: Vi kom till stugan vid typ sex, lagade hamburgare och sen spelade massor konstiga spel, Så om någon har på sig någon annans kläder är det för det stod så i spelet haha..

Lördag: Jag Chrille och Oskar vaknade vid sju(!!!???), så vi gick upp och spelade kort och massor, Sen kom dom andra upp men sen vid två gick jag och Moa och la oss igen haha, Sen satte vi oss allihop på sjön, eller aa på isen, med stolar filtar täcken och satt i solen, as skönt var det! Sen lagade vi mat, och sen mat igen och sen umgicks vi bara på kvällen.

Söndag: Vaknade lite senare, typ vid nio och sen satt vi på isen idag igen, Sen städade vi bara och satt och latade oss. Sen kom vi hem runt tre :-)

Här kommer en bildbomb! Kan tyvär inte lägga ut alla bilder men en del av dom.
Men bilderna kommer i ordning

Fredag:

min och moas sovplats hihi
























Lördag:




Min Moas och Oskars sovplats! Ooootroligt skönt



































Söndag:











Tror det var dom flesta bilderna som ni får se! Men tack för en as rolig helg iallafall.

OCH PS. DETTA TOG ÖVER EN OCH EN HALV TIMMA ATT LADDA UPP!! Tänk allt jag gör för er hihihi♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0