You catch me everytime I fall

Har pluggat en stund och tittat på TV också. Har ett stort läxförhör imorgon i SO, tycker faktiskt att det är lite överdrivet stort, det är ett helt häfte på allt vi ska ha på provet om två veckor. Då kan vi lika väl ha provet imorgon om vi ska ha hela häftet? För hela häftet är det vi behöver kunna till provet.. Aja.

Imorgon är det äntligen fredag också! Fan vad skönt det ska bli med helg, men har ett prov, och två läxförhör på måndag så det blir att plugga lite imorgon och på söndag med, På lördag kommer det nog inte bli av haha.. Vet inte vad vi ska göra imorgon, Men på lördag blir det nog att dra till Chrille med tjejerna och Klang och Francke :) 


Bild från när jag gjorde min fotovägg på mitt rum! Har massor nya bilder som jag ska sätta upp, och ta bort lite gamla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0