You made it hard for me

Fyfan somnade vid fem inatt och sen vaknade jag först kvart i tio, men sen somnade jag om tills halv elva men har fortfarande INTE sovit bra inatt.. Tror jag ska sätta på en film och försöka somna om igen, senare vid åtta ska jag till Lina och då tar jag med mig kameran om jag inte glömmer den haha..

Kajsa är i sverige nu med (hon har varit i Norge och åkt skidor) snackade i telefon med henne typ en timma innan och fick berätta allt som hade hänt här medans hon var borta. 
Aja, bloggar mer senare, Pusshej♥





Två somriga bilder♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

du uppdaterar ju aldrig längre :S:S du borde lägga ner din blogg för den suger när du inte uppdaterar!!!

2011-03-06 @ 10:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0