Now you come begging me to stay?


Älskar we♥it, As fina bilder! Har typ tagit bilder därifrån över en månad nu, he he

Godmorgon iallafall!
Vaknade vid åtta när Ida kom till mig men sa att hon kunde åka utan mig för hade aldrig hunnit.. Så nu sitter jag här, Vid halv 10 ska vi egentligen ha idrott men vi slipper den för vi måste fixa till spexet, Vad vi ska vara skriver jag sen! :-) Vi bestämmde oss igår så lite sent ute..

Uppdateringen idag......... Hmmmmmm hehe, Den kommer inte vara den bästa, Ska hem och dusha efter skolan, Sen drar jag nog till Ebba direkt efter och sen blir det ju sigges! Är faktiskt ganska pepp men det känns inte som det är idag. Aja vi får se när jag hittar tid till att uppdatera. Puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0